دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پیک بند به نام یار هم فاز

Download New Music Peak Band – Yare Ham Faz

تنظیم : ایمان عسکری / موزیک و ترانه : شاهین پوررجبی

دانلود آهنگ پیک بند به نام یار هم فاز

متن آهنگ

بخدا که عشقی توی نور چشمی جونمی

با تو حالم خوبه حس و حالم توپه عمرمی

اگه باشی روزام برا کل دنیام عالیه

رنگ دریاست چشمات حتی از دور پیداست آبیه

آروم قلبمی درمون دردمی حالم خوبه گلم وقتی تو پیشمی

ای عشق ناز من یار هم فاز من با تو گرمه فقط آهنگ ساز من

دانلود آهنگ یار هم فاز من پیک بند

دوس دارم اون طرض نگاهت و رنگ چشاتو جنس صداتو

وابسته ی اون خنده هاتم می خندی و من محو لباتم

آروم قلبمی درمون دردمی حالم خوبه گلم وقتی تو پیشمی

ای عشق ناز من یار همفاز من با تو گرمه فقط آهنگ ساز من

آروم قلبمی درمون دردمی حالم خوبه گلم وقتی تو پیشمی

ای عشق ناز من یار هم فاز من با تو گرمه فقط آهنگ ساز من

بخدا که عشقی توی نور چشمی جونمی با تو حالم خوبه حس و حالم توپه عمرمی

اگه باشی روزام برا کل دنیام عالیه رنگ دریاست چشمات حتی از دور پیداست آبیه

دانلود

  • ۹۷/۰۱/۳۱
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی