دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سهراب بهراد به نام رابطه یک طرفه

Download New Music Sohrab Behrad – Rabeteye Yek Tarafeh

تنظیم : محمد یوسفی / ترانه و موزیک : سهراب بهراد

دانلود آهنگ سهراب بهراد به نام رابطه یک طرفه

متن آهنگ

صدای بارون میاد میریزه رو شونه هام شاید که کوه قلبمه اب میشه روی گونه هام

دل هزار پاره ی من تو خلوت و سکوت شب فقط صداتو کم داره ای فاتح بهونه هام

بخاطر دیدن تو به شوق بوسیدن تو تمام هستیم و میدم فقط واسه دیدن تو

بخاطر خواستن تو برای دوست داشتن تو تو حسرتت منم واسه حتی یه روز داشتن تو

هرجا بگی به شوق تو باهات میام نفس نفس حتی این عشق ما رابطه یک طرفه ست

من که تورو دوس دارمت عزیزتر از تو کسی نیست تو دنیایی کوچیک من تنها تویی همین و بس

بخاطر دیدن تو به شوق بوسیدن تو تمام هستیم و میدم فقط واسه دیدن تو

بخاطر خواستن تو برای دوست داشتن تو تو حسرتت منم واسه حتی یه روز داشتن تو

دانلود آهنگ رابه یک طرفه سهراب بهراد

دنیایی من تو دست توست آغوش تو پناه من پناهم و ازم نگیر تباه میشه دنیایی من

شدم اسیر و حبس تو به تو که وابسته شدم از این همه عشق زیاد خودم دیگه خسته شدم

بخاطر دیدن تو به شوق بوسیدن تو تمام هستیم و میدم فقط واسه دیدن تو

بخاطر خواستن تو برای دوست داشتن تو تو حسرتت منم واسه حتی یه روز داشتن ت

دانلود

  • ۹۷/۰۱/۲۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی