دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امو بند به نام حق من نبود

Download New Music Emo Band – Haghe Man Nabood

دانلود آهنگ امو بند به نام حق من نبود

متن آهنگ

دستکم گرفتی عشقمو از دلم جدا شدی با منه دیوونه باز شبیه غریبه ها شدی

سرد شدی ازم چه زود این حق من نبود

باورم نمیشه رفتن تو محاله باورش دل بریدی از من و اشکامو دیدی آخرش

سرد شدی ازم چه زود این حق من نبود این حق من نبود

لینک دانلود

  • ۹۷/۰۱/۲۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی