دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس جدید علی اصحابی به نام یک روز

Download New Music Ali Ashabi – Yek Rooz

تنظیم: رضا پناهی / ترانه: نیکی سرمدی / موزیک: علی اصحابی

دانلود ریمیکس علی اصحابی به نام یک روز

متن آهنگ

تورو میپرستم تا عمق پرستش تورو میپرستم تا اونبی نهایت

بخواب نازنین تو آروم تا فردا عزیزم شبت خوب و راحت

تو بی اعتمادی به عشق و به احساس با لبخند تلخت چه شیرین میخندی

عزیزم میمونم تا دیدت عوض شه تو رویایی من ته به من دل میبندی

اگه تنها یک روز فقط داشته باشم میخوام اون یه روزو فقط با تو باشم

این احساس زیبا واسه من هوس نیست واسه من یه عمری کنار تو بس نیست

دانلود آهنگ علی اصحابی به نام یک روز با کیفیت عالی

تو چیزی نمیگی سکوتت چه گویاست همه ژست شاد میدونم نقابه

تو چهرت میبینم یه راز نهفته تو چشمای زیبات پر از اظطرابه

تو بی اعتمادی به عشق و به احساس با لبخند تلخت چه شیرین میخندی

عزیزم می مونم تا دیدت عوض شه تو رویایی من تهش به من دل می بندی

اگه تنها یک روز فقط داشته باشم می خوام اون یه روز و فقط با تو باشم

این احساس زیبا واسه من هوس نیست واسه من یه عمری کنار تو بس نیست

دانلود

  • ۹۷/۰۱/۲۳
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی