دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سلمان خان پنج سال به زندان محکوم شد


ستاره بالیوود به پنج سال زندان محکوم شد

خبر در ادامه مطلب....

دادگاهی در هند روز چهارشنبه سلمان خان بازیگر بالیوود را به جرم کشتن یک مرد بی‌خانمان در یک تصادف رانندگی و به دنبال آن فرار از صحنه تصادف به پنج سال زندان محکوم کرد.

مرد مقتول یکی از پنج قربانی آن حادثه رانندگی بود که سال 2002 در بمبئی روی داد. سلمان خان به قتل متهم شده بود.

خان گفت راننده‌اش پشت فرمان نشسته بود، اما قاضی گفت خان راننده اتوموبیل بود و در لحظه وقوع حادثه تحت تاثیر الکل بود. کارشناسان حقوقی می‌گویند بازیگر هندی به این حکم اعتراض خواهد کرد.

وکلای خان پیش از این، از دادگاه عالی بمبئی خواستار آزادی به قید ضمانت شده‌اند. انتظار می‌رود پرونده خان به زودی در دیوان عالی بررسی شود. خبرنگاران می‌گویند این حکم یک شکست بزرگ برای خان است، هرچند او می‌توانست به 10 سال زندان محکوم شود.

سلمان خان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های بالیوود است و در بیش از 80 فیلم هندی‌زبان بازی کرده است. تعدادی از فیلم‌های او مانند “Dabangg“، “آماده”، “بادی‌گارد”، “Ek Tha Tige”، “Maine Pyar Kiya” و”Hum Aap Ke Hain Kaun” جزو پرفروش‌ترین فیلم‌ها بوده‌اند.

چهارشنبه صبح، زمانی که خان همراه خانواده و دوستانش به دادگاه می‌رفت، طرفدارانش دعا می‌کردند او تبرئه شود، اما قاضی دی‌دبلیو دشپاند او را به جرم قتل محکوم کرد. قاضی در شروع بررسی پرونده در دادگاه به خان گفت: شما راننده بودید. شما تحت تاثیر الکل بودید.

در سه ساعت بعد، وکلای هر دو طرف درباره مجازات او بحث کردند. خان که پیراهن سفید به تن داشت، در تمام مدت آرام و خونسرد بود. خانواده و دوستان خان در دادگاه امیدوار بودند او به سه سال زندان یا کمتر محکوم شود، اما وقتی حکم دادگاه اعلام شد، خان بلافاصله خونسردی خود را از دست داد و آشکارا ناراحت به نظر می‌رسید.

تایید حکم محکومیت خان روی چند پروژه پرهزینه که او در حال حاضر درگیر آنهاست، تاثیر خواهد گذاشت.

پرونده سلمان خان سال‌هاست بالیوود و هند را درگیر کرده است. مقامات می‌گویند در آخرین ساعات شب 28 سپتامبر 2002، تویوتا لندکروزر خان به نانوایی امریکن اکسپرس در منطقه باندرا در بمبئی برخورد کرد. اتوموبیل از روی پنج بی‌خانمان که در خیابان خوابیده بودند، رد شد. در این حادثه نورالله خان 38 ساله کشته و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند. نفر پنجم چندان آسیب ندید.

مسئولان پرونده خان را به رانندگی در حالت غیرعادی متهم کردند. خان ماه مارس با ارائه شواهدی انکار کرد که حالت عادی نداشته و راننده اتومبیل بوده است، اما خیلی از شهود با این حرف موافق نبودند. ماه آوریل نیز راننده خان به دادگاه گفت او در لحظه تصادف پشت فرمان بود، اما دادگاه حرف او را نپذیرفت.

منبع : بی‌بی‌سی / 6 مه

  • ۹۴/۰۲/۱۷
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی