دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰


دانلود فول آلبوم زانیار خسروی

فول آلبوم زانیار خسروی

دانلود فول آلبوم زانیار خسروی

آرشیو کامل آهنگ های زانیار خسروی / دانلود کامل آهنگ های زانیار خسروی

Download  Full Album Xaniar Khosravi

.

دانلود فول البوم زانیار خسروی یکجا در یک فایل زیپ : Full Album Xaniar Khosravi

.

.

دانلود اهنگ فکر بکر زانیار خسروی : Xaniar – Fekr E Bekr

.

دانلود اهنگ تو نباشی زانیار خسروی : Xaniar – To Nabashi

.

دانلود اهنگ تو اگه بخوای زانیار خسروی : Xaniar – To Age Bekhay

.

دانلود اهنگ من نمی خواهم عوض بشم زانیار خسروی : Xaniar – Man Nemikham Avaz Besham

.

دانلود اهنگ دو راهی زانیار خسروی : Xaniar – Do Rahi

.

دانلود اهنگ حس کمیاب زانیار خسروی : Xaniar – Hese Kamyab

.

دانلود اهنگ دستی دستی زانیار خسروی : Xaniar – Dasti Dasti

.

دانلود اهنگ  امید دارم هنوز زانیار خسروی : Xaniar – Omid Daram Hanoz

.

دانلود اهنگ گریم گرفته زانیار خسروی : Xaniar – Geryeam Gereft

.

دانلود اهنگ آرزوی محال زانیار خسروی : Xaniar & Mehdi Heibati – Arezooye Mahal

.

دانلود اهنگ خودت رو بذار جای من زانیار خسروی : Xaniar & Mehdi Heibati – Khodeto Bezar Jaye Man

.

دانلود اهنگ  آره زانیار خسروی : Xaniar & Sirvan Khosravi – Are

.

دانلود اهنگ بدون تو زانیار خسروی : Xaniar – Bedoone To

.

دانلود اهنگ همینه که هست زانیار خسروی : Xaniar – Hamine Ke Hast

.

دانلود اهنگ تو مریضی زانیار خسروی : Xaniar & Sirvan Khosravi – To Marizi

.

دانلود اهنگ ریمیکس همینه که هست زانیار خسروی : Xaniar – Hamine Ke Hast

.

دانلود اهنگ هیپنوتیسم زانیار خسروی : Xaniar – Hypnotism

.

دانلود اهنگ کنار مهتاب زانیار خسروی : Xaniar – Kenare Mahtab

.

دانلود اهنگ اون زانیار خسروی : Xaniar – Oun

.

دانلود اهنگ ریسک زانیار خسروی : Xaniar – Risk

.

دانلود اهنگ تفره نرو زانیار خسروی : Xaniar – Tafre Naro

.

دانلود اهنگ زندگی همه همینه زانیار خسروی : Xaniar – Zendegi Hame Hanine

.

دانلود اهنگ زندگی همه همینه زانیار خسروی : Rimix Xaniar – Zendegi Hame Hanine

.

.



_____________________

متن اهنگ های زانیار خسروی

متن آهنگ فکر بکر از زانیار خسروی

غرق تو شدم با یک نگاه ساده و

برق دو تا چشمات کار دستم داده

فرق تو با بقیه اینقد زیاده

که قبل تو هیچی مثل الان نبود

یاد لحظه ی شروع عشقمون می افتم
که عرض یک دقیقه من به تو گفتم

که فرض یک روز که تو بشی جفتم

واسم مثه خوابه

گفتم

فقط تویی تو فکرم

دنبال یه فکر بکرم

بشه تو دل تو جاشم ، تا آخرش با تو باشم

بشه تو دل تو جاشم، فقط عاشق تو باشم

♫♫♫

رگ خواب دل تو اومده دستم

اگه با من باشی تا آخرش هستم

مگه ما میتونیم بگذریم از هم

پس بیا دستاتو بذار توی دستم

ترسم از اینه که من ازت جدا شم

یه درصد از اینکه دیگه با تو نباشم

در عوض می ارزه اینکه با تو باشم

توی قلب تو جاشم

___________________

متن آهنگ تو نباشی از زانیار خسروی

متن آهنگ های آلبوم ۲۸ از زانیار خسروی

♫♫♫

دل تورو با غرورم شکستم

رو احساسات تو چشامو بستم

نمیدونستم یه روزی میری از دستم

نمیخواستم بری از آسمونم
اینجوری بری و تنها بمونم

برای اون روزای بد ، پشیمونم

تو نباشی ، بدون تو دیگه ادامه ی این زندگی رو نمیخوام

تو نباشی میگیره دل من از دوری تو، بارونی میشه چشمام

واسه دیدنت بی طاقتم

وقتی تو نیستی ناراحتم

♫♫♫

حوصله ی هیچ کسی رو ندارم

وقتی چشامو رو هم میذارم

خاطرات تو رو به یادم میارم

نگو که این آخر راهمونه

نبود تو دلمو میسوزونه

دور از تو اثری از من نمی مونه

________________

متن آهنگ تو اگه بخوای از زانیار خسروی

حر من حرف توئه، تو بگی بمون یا بگی برو

میدونی تورو باز دوست دارم

همه چی دست توئه ، هرچی تو بگی هرچی تو بخوای

بیای و نیای باز دوست دارم

دوست دارم

دوست دارم

تو اگه بخوای میتونی غمامو دور بکنی

ثانیه های تاریک منو پر نور بکنی

تو اگه بخوای میتونی شبامو کنار بزنی

دنیارو دارم اگه بگی تا ابد مال منی

♫♫♫

وقتی غمگینه دلم ، با صدای تو با نگاه تو

همه چی یهو باز عوض میشه

وقتی که غمگینه دلم، هر جا که هوات نزدیک منه

دلم میزنه تا بیاد پیشت

بیاد پیشت

بیاد پیشت

________________

متن آهنگ من نمیخوام عوض بشم 

من نمیخوام عوض شم تو هم نمیتونی مجبورم کنی
از این چیزی که هسیتم
بیای یه شب ِ دورم کنی
جای ِ گرفتن ِ این همه تصمیم ِ احساسی سعی کن
یکم بیشتر
تو هم منو بشناسی
منو بشناس کمکم کن از خواسته هات یکم کم کن
فقط اینو میخوام
درکم کن
.
من نمیخوام عوض بشم زندگیم و اینجوری میخوام
من نمیخوام عوض بشم
مال ِ خود ِ خودم ِ دنیام
من نمیخوام عوض بشم زندگیم و اینجوری میخوام
من نمیخوام عوض بشم
مال ِ خود ِ خودم ِ دنیام
.
.
.
ستاره های ِ آسمون ِ من باتو فرق داره تو میخوای
من پیاده باشم و
خودت سواره
نمیتونی اینو بفهمی که چیه معنی ِ.یه رابطه
هرچی که تویه ذهن ِ تو هست
همیشه ثابته
.
منو بشناس کمکم کن از خواسته هات یکم کم کن
فقط اینو میخوام
درکم کن
.
من نمیخوام عوض بشم زندگیم و اینجوری میخوام
من نمیخوام عوض بشم
مال ِ خود ِ خودم ِ دنیام
من نمیخوام عوض بشم زندگیم و اینجوری میخوام
من نمیخوام عوض بشم
مال ِ خود ِ خودم ِ دنیام

___________________

متن آهنگ دوراهی از زانیار خسروی

هنوز یادت می افتم هر از چند گاهی

عکس تو میارم و میکنم یه نگاهی

دلم برات خیلی تنگ شده

تنگ شده
همه بهم میگن کردم ، چه اشتباهی

دیگه ندیدم رنگی بجز سیاهی

ولی این دل نداشت هیچ گناهی

عاشقت بودم ولی فقط تو یه لحظه

یکی دیگه رو دیدم موندم سر دوراهی

چشمام ،اشکاتو می دید

قلبم درداتو فهمید

اما باز دلم لرزید

بدون اینکه بخوام

نمیدونی تنهایی چقدر سخته، نیستی تو خیلی وقته

هر روزش میگذره قد چند سال برام

یادت میاد گفتی تنهات نمیذارم

آره خودم رفتم که این شده روزگارم

قلبم فقط اندازه ی عشق تو جا داشت

تو رم بیرون کردم از قلبم با این کارم

♪♫

بعد اون روز دلم یه روز خوش ندید

شدم یه آدم تنها، یه افسرده ی شدید

میدونم شاید دیگه دلت ، واسه ی من نمیسوزه

دوست دارم ..دوست دارم هنوزم که هنوزه

_______________

متن آهنگ حس کمیاب

نگات …
اون خنده ی ِ تو چشمات منو میبره تو دنیات
خنده هات …
حتی بغض ِ تو صدات غرقم میکنه تو رویات
عشق و …
تو نگاه ِ اول با تو فهمیدم
به دنیا …
من یه تار ِ موی ِ تورو نمیدم
.
تو حسی به من دادی که دنیام زیر و رو شد
واسم دنیا روزی که تورو دیدم
شروع شد
من میخوام واست مرد ِ روزای ِ سخت باشم
آرزوم اینه کنار ِ تو فقط
خوشبخت باشم
.
.
.
جذابی …
تویه شبهای ِ من مهتابی تو یه حس ِ.غریب و
کمیابی
ممنونم این حالم و به تو مدیونم بی تو سرگشته و
حیرونم
آخه تو نمیزاری از چیزی ناراحت شم
انقدر خوبی میترسم که یه روزی
بد عادت شم
.
تو حسی به من دادی که دنیام زیر و رو شد
واسم دنیا روزی که تورو دیدم
شروع شد
من میخوام واست مرد ِ روزای ِ سخت باشم
آرزوم اینه کنار ِ تو فقط
خوشبخت باشم

_____________________

متن اهنگ دستی دستی زانیار خسروی

زدی دستی دستی قفل قلبمو شکستی
حالا آروم آروم توی دلم نشستی
تو چشمات چی داری که رو دلم اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید به روم بیاری
منو محو خودت کردی بدو بیا بدو
تو چه خونسردی بدو بیا بدو
از مرحله پرتی بدو بیا بدو
دیوونه ام کردی
زدی دستی دستی قفل قلبمو شکستی
حالا آروم آروم توی دلم نشستی
تو چشمات چی داری که رو دلم اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید به روم بیاری
حالا دستاتو بده به من
که خوب نشستی به دل من
تو نمیدونی با دلم چیکار کردی
ولی خوب تو دلم جاتو وا کردی
تو رو پیدا کردم تنهات نمیزارم اصلا
تا دنیا هست کنارت میمونم قطعا
منو محو خودت کردی بدو بیا بدو
تو چه خونسردی بدو بیا بدو
از مرحله پرتی بدو بیا بدو
دیوونه ام کردی

______________

متن آهنگ امید دارم هنوز از زانیار

شدم غرق توی زندگی ساده

با یه قلب خالی از تو که تنهاییش زیاده
شدم حبس میون خاطرات با تو

همیشگی نشدی اما

همیشه یادمه نگاتو

خودت نشونم دادی مسیر آرزو هارو

حالا آرزو میکنم همون روزا رو

همون روزا رو…

امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره

باز چشم تو چشات میندازم

امید دارم هنوز

دوباره میایی و کنار تو راحت

خوشبختیو میسازم

میسازم …

♫♫♫

هر روزی که میشه دیروز

دلتنگتر میشمو باز غرق میشم تو خیال و خواب

هربار که میزنه بارون میبندم چترمو

بیادت خیس میشم از قطره های آب

امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره

باز چشم تو چشات میندازم

امید دارم هنوز

دوباره میایی و کنار تو راحت

خوشبختیو میسازم

میسازم …

_____________

متن آهنگ گریم گرفته از زانیار خسروی

عکست رو به رومو ، اینجا باز جات خالیه

به عکست زل میزنم گریه می کنم، چند ثانیه

کاشکی می دونستی که بی تو بودن، چه حالیه
تو رفتی و من تنهام ، چند سالیه

پر کشیدی به آسمون دیگه نیستی پیش من

ولی بیا تو خوابم با من حرف بزن

دست روزگار خیلی زود تورو ازم گرفت

از وقتی تو رفتی شب و روزم رنگ غم گرفت

عطر توی خونست

خاطراتت هر گوشه

روزی صد بار از نبودنت ، گریم گرفت

گریم گرفت

♫♫♫

از وقتی تو رفتی ، تموم دلخوشیام پژمرد

چه شب ها که با گریه کنار عکست خوابم برد

چرا تنهام گذاشتی میمیرم بدون تو

چرا ، تو که میدونستی جونم بستست به جون تو

_________________

متن اهنگ خودت رو بذار جای من زانیار خسروی

همه چی‌ از همون نگاه اول شروع شد … دلم تو سینه انگاری زیر و رو شد

فکر می‌کردم خوشبختی‌ داره بهم لبخند میزنه … نمیدونستم تازه اول بدبختی منه

تمام حرفاتو رفتارت بودن دروغ … دلت مثل یه خیابون همیشه شلوغ

وقتی‌ همه ی زندگیمو به پای تو دادم … فهمیدم اشتباه کردمو چه سادم

خودتو بذار جای من ببینی‌ چه حالی‌ دارم … شب و روز برای سرنوشتم شده فقط گریه کارم

خودتو بذار جای من فقط واسه یه لحظه … از خودت بدت میاد میبینی‌ که نمی‌ارزه

خودتو به اون راه نزن خودت خوب میدونی‌ … دوست داری آزارم بدی تا میتونی‌

درست عین دیوونه‌ها منو عاشق کردی … یهو رفتی‌ سراغ نفر بعدی

میدونم بد آوردیو بهت حق میدم … ولی‌ چرا تقاصشو من باید پس بدم

میدونستی عاشقمو خیلی‌ حسود … پس چرا با یکی‌ دیگه‌ این رسمش نبود

خودتو بذار جای من …

_______________

متن اهنگ آره زانیار خسروی

♫♫ من دوست دارم قد ستاره های آسمون
اگه تو دوستم داری ، بیا و پیش من بمون
وقتی تو با من باشی ، انگار دنیا مال منه
همه ی خوشبختی ها میاد به من سر می زنه
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
اون که می میره برات ، دیوونته ، خود منم
حتی نمی تونم یه لحظه ازت دل بکنم
با تو خوشحالم ، بی تو زندگی معنا نداره
دلم همیشه برای دیدنت بی قراره
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
من دوست دارم قد ستاره های آسمون
اگه تو دوستم داری ، بیا و پیش من بمون
وقتی تو با من باشی ، انگار دنیا مال منه
همه ی خوشبختی ها میاد به من سر می زنه
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره

________________

متن آهنگ زانیار خسروی بدون تو

متن آهنگ بدون تو از زانیار

♫♫♫

اگه به تو نمی گفتم حرفامو اگه نمی گفتم چقد دوست دارم

الان بودی …
شاید اگه نمی فهمیدی اینو که تو رو زیاد از حد دوست دارم

الان بودی …

مثه یه سایه همرات اومدم مطمئن شم که تو آرامشی

نمی دونستم خستت می کنم یه روز

تو رو اگه کمتر می دیدمت

اگه میذاشتم دلتنگم بشی

اینجا بودی …

کنــــــــــــارم هنوز …

بدون تو شبام پر از غمو سرماست

اره بدون تو ته راهمه ته دنیاست

بدون تو شبام پر از غم و آهه

اگه تنها بری میبینی آخرش اشتباهه

آره این گناهه …

♫♫♫

نگرانت میشدم نمی دیدمت حتی چند ساعت

به بودن تو دلم عاشقونه کرده بود عادت

ولی فایده نداشت اون همه تلاش

تو رسیده بودی به آخراش

از خدا میخوام روزهات بگذره خوشحال و راحت

از ته دلم زندگی روبا عشق میخوام واست

باز خیسه چشام ولی نمی خوام باز دلت بسوزه

دیگه برام …

_________

 متن اهنگ تو مریضی زانیار خسروی

♫♫ تو نمی تونی تو دنیات عاشق کسی بمونی
حتی یاد تو ندادن سر وعده هات بمونی
تو مریضی وقتی که عشق رو تو دلت باور نداری 
هر کی عاشق تو باشه ، دوست داری تنهاش بذاری
تو مریضی ، تو مریضی ، آره یه مریض بی اراده
تو مریضی ، تو که قلبش رو دست هیچ کسی نداده
تو مریضی ، تو مریضی ، آره یه مریض بی اراده
تو مریضی ، تو که قلبش رو دست هیچ کسی نداده
واسه تو علت نداره عشق و احساس و خیانت
زندگیت یه عنکبوته ، همش از روی عادت
جلوی آینه نمی ری ، ببینی ازت چی مونده
می دونم یه نفر مثل خودت تو رو سوزونده
تو مریضی ، تو مریضی ، آره یه مریض بی اراده
تو مریضی ، تو که قلبش رو دست هیچ کسی نداده
تو مریضی ، تو مریضی ، آره یه مریض بی اراده
تو مریضی ، تو که قلبش رو دست هیچ کسی نداده

تو مریضی
تو مریضی ، تو مریضی ، آره یه مریض بی اراده
تو مریضی ، تو که قلبش رو دست هیچ کسی نداده
تو مریضی ، تو مریضی ، آره یه مریض بی اراده
تو مریضی ، تو که قلبش رو دست هیچ کسی نداده
تو مریضی

__________________

متن اهنگ هیپنوتیسم زانیار خسروی

تو یه کاری کردی که این حدسو زدم!

نزدیک می شی به من تو یک قدم!

باعث شد که لبخند بزنم..

آره خوشبخت ترین آدم منم!

واسه همینه که می خوام بشم بهت نزدیک!

آخه دوریت می کنه منو هی تحریک !

که بیشتر ازت خوشم بیاد!

باید مال من باشی بدت نیاد!
!

ولی می دونی که می تونم….از قصد!

عاشقت کنم دیگه نکن…..دست دست
!

خودت می دونی که دلم…خسته است!

پس نگو همه ی راها به روت…..بسته است!!!

قلبتو می برم من فِرز و تیز
!

که توی عاشقی بشی سریع هیپنوتیزم!

من عاشقتم خووووب می دونی!!

ازت می خوام با من بمونی!!!

بیا پیییشم! … بیا نزدیک تر نمی خوام از دور نگات کنم!!

بیا پیییشم! … اسمت فشنگه می خوام روزی ۱۰۰ بار صدات کنم!

بیا پیییشم! … بیا نزدیک تر نمی خوام از دور نگات کنم!

الآن که داره دوباره از آسمون بارون ستاره می باره،

دلم چه بی قراره!

می خوام که زوری یه جوری تصویرتو ترسیم کنم توی رویاهام،
ولی فایده نداره!

می دونی، که من، تو رو خیلی دوست دارم

و می خوام، با تو، بمونم اگه نباشی تنهام

پس بیا، وقتی با توام انگار رو ابرام،

چون می دونم با تو شروع می شه فردااااااااااااام!

بیا پیییشم! … بیا نزدیک تر نمی خوام از دور نگات کنم!

بیا پیییشم! … اسمت فشنگه می خوام روزی ۱۰۰ بار صدات کنم!

لمس دستت می ارزه، به ۱۰۰تا حس مسخره و بی مزه!

فقط بگو این چه طرزه، نگاه کردنه آدم دلش می لرزه!

حالا بیا نزدیک!بیا نزدیک تر!!…….

هر کسی دورته مسخره کن!!

فقط عشق منُ شامل تبصره کن!

تا ۱۰۰ سال دیگه هم با عینک و عصا

با تو می مونم پس دور وای نستااااااااااا!!

بیا پیییشم! … بیا نزدیک تر نمی خوام از دور نگات کنم!

بیا پیییشم! … اسمت فشنگه می خوام روزی ۱۰۰ بار صدات کنم!
بیا پیییشم! … بیا نزدیک تر

_____________

متن اهنگ کنار مهتاب زانیار خسروی

بی تو من هیچی ندارم / اگه تو نمونی پیشم

بی تو من تموم کارم / اگه تو نباشی هیچم

واسه دیدن تو هر شب / رو به آسمون میشینم

تو رو اون ستاره دیدم / که میخوام اونو بچینم

همیشه من دنباله تو / همیشه تو فرار از من

همیشه من به ساز تو / برده سازت قرار از من

بی تو من هیچی ندارم

کنار مهتاب اون بالا بالا ها / نمیرسم به تو حالا حالا ها

گذشتن بی تو روز ها سال ها ماه ها / چه افسوس که تا اینجا ها

اومدم راهو من به عشق یارم / اومدم دلشو به دست بیارم

بگم بیا به سمت من به دیار عشق به دیارم

با این خیال که منو سر راهش / ببینه و بیوفته به من نگاهش

ولی خیلی ساده گذشت از کناااااارم

همیشه من دنباله تو / همیشه تو فرار از من

همیشه من به ساز تو / برده سازت قرار از من

بی تو من هیچی ندارم

همیشه من دنباله تو / همیشه تو فرار از من

همیشه من به ساز تو / برده سازت قرار از من

همیشه من دنباله تو / همیشه تو فرار از من

همیشه من به ساز تو / برده سازت قرار از من

_____________________________

متن اهنگ اون زانیار خسروی

زانیار

از اون روز تا حالا سه سال گذشت ،کسی که من عاشقه چشاش شدم
سره یکماه یکدفعه ای زد زیره همه چی ، یکی نبود بهش بگه آخه براچی؟
دیوونش بودم، اونم دیوونم میکرد ، ولی نفهمید اینا منو ویرونم میکرد
بهش گفتم برگرد، سردم ، هردم ، قلبم از درد فوران میکرد.
هرجوری فکر کنی سر کردم ، میگفت وقتی با توام بدبختم
منو هرکی میدید میگفت از دست رفت، آخه اینجوری نبودش این از قبلاً
آره اون ، منو سردم کرد / اون منو سردم کرد /آره اون منو سردم کرد /
خوده اون لعنتی سردم کرد
نمیخوام بشنوم حرفاتو ،
دیگه فکره منو از سر واکن ،آره نمیخوام باشم اصلا با تو ،
ببین کی ضرر کرده من یا تو
اما ،قلبم سرپاست ، فریاد سرداد ، هرجام تنهام ،من با غم هام ، اشکام هدیه به تو
به قلبه سنگیت بگو گریه نکن ،
تازه داری عینه من میشی ، بخاطرت زدم من قیده همه چی
ولی الان به من میگی آروم باش؟ ، فقط یه لحظه جایه تو جام بود کاش
داغون شدم ، بهم ریختم، همه ی دوستام دارن به من میگن
بخند بیشتر تا فراموش کنی ، نه شمام به درده غمو گوش کنین
جوهره خودکاره من مشکی شد ،
جهنم کرد اون بهشتی رو که میخواستیم بریم به اوج رویا
پرواز کنیم ما به دوره دنیا.
نمیخوام بشنوم حرفاتو ،
دیگه فکره منو از سر واکن، آره نمیخوام باشم اصلا با تو ،
ببین کی ضرر کرده من یا تو
تو ببین چیکار کردی؟ ، که نمیخوام دیگه برگردی، واسه ی تو میمردم ،
ولی تو به من خیلی بد کردی
نمیخوام بشنوم حرفاتو
آره نمیخوام باشم اصلا با تو
نمیخوام بشنوم حرفاتو ،
دیگه فکره منو از سر واکن، آره نمیخوام باشم اصلا با تو ،
ببین کی ضرر کرده من یا تو
هه هه هه !

___________________

متن اهنگ ریسک زانیار خسروی

مثل پروانه میگردم دور سرت
که همه ببینن و برن از دور و برت
منو و تو دیگه تو قلب هم حبسیم
همه عیب دارن فقط منو و تو بی نقصیم
نمی ارزه یه لحظه ازت دور شم
باید همه ما رو ببینن و زود کور شن
واسه تو یه عاشق صد در صدم
که تو رو دیدم پرید عقل از سرم 
به جز تو دیگه من هیچکی رو نمیخوام
وقتی باشی بقیه به چش نمیان
چه حس خوبی دارم باهات امشب من
خودت مثل گل و چشات شبنم
دوست دارم همه ببیننت و محوت شن
ولی من مهمون دل گرمت شم
آخه دیگه مثل تو کسی نیست که
واسه همینه که دل کندن ریسکه
از خدا میخوام که تو رو نگیره از من
اگه تو نباشی میمیرم از غم
میدونم تو عاشق من میشی کم کم
منم میشم همونی که میخوای حتما
****************
متن آهنگ ریسک زانیار خسروی
****************
همیشه تو زندگی بلند پرواز بودم
چیزایی که میخواستم خاص بودن
حالا من به تو میگم که دل به تو میدم
بیا که فاصله کم بشه از تو تا ابد
خوشحالم که دستاته با من
با تو میرن بالا ضربان قلب
احساساتم دچار نوسان قطعا
با توام خوبم و خوبه که با تو باشم
دوست دارم با صدای تو از خواب پاشم
کی حاضر به خاطرت دنبال تو راه بره
آره اینقدر بیا تا که بالاخره وا بده
قطعا هستن کسایی که حتما
یه حرفی زدن و دبه کردن
نری بهشون رو بدی پیش من که اومدی
باید اون بالا ها دنبالت بگردم
از خدا میخوام که تو رو نگیره از من
اگه تو نباشی میمیرم از غم
میدونم تو عاشق من میشی کم کم
منم میشم همونی که میخوای حتما

_________________

متن اهنگ طفره نرو زانیار خسروی

قسم به تو من دلمو
بستم به تو طفره نرو
بده دلتو دست منو
بگو میدونی قصد منو
باید اینو من بهت مگم
خوشم اومده ازت یکم
بیشتر توجه کن به من
نذار که از دست برم

من دوست دارمو
یه بیقرارمو
کسی که نمیتونه بی تو بمونه
عشقم، بیا جلوی چشمم
آخه دل به تو دادمو
چه خوبه حالمو
تو عزیز منی
همه چیز منی
عشقم، واسه عشقت تشنم

هنوز نمیشه باور خودم
انقدر زود عاشقت شدم
اگه بمونی پیشم
تازه عاشق تر هم میشم
تویی دلیل همه خوشیام
هر جا بری من با تو میام
فقط یه نگاه بکن تو چشام
ببین از ته دل تورو میخوام

من دوست دارمو
یه بیقرارمو
کسی که نمیتونه بی تو بمونه
عشقم، بیا جلوی چشمم
آخه دل به تو دادمو
چه خوبه حالمو
تو عزیز منی
همه چیز منی
عشقم، واسه عشقت تشنم

باید اینو من تو بگم عزیزم
با تو هستم تا همیشه
حتی نمیتونم فکرشم بکنم
تو نباشی آخه نمیشه

فقط بیا و تو بزن یه لبخند
با تو هستم، تویی عشقم
پس بازم میگم دوست دارم
عاشقتم عزیزم
بیا جلوی چشمم

من دوست دارمو
یه بیقرارمو
کسی که نمیتونه بی تو بمونه
عشقم، بیا جلوی چشمم
آخه دل به تو دادمو
چه خوبه حالمو
تو عزیز منی
همه چیز منی
عشقم، واسه عشقت تشنم

من دوست دارم و
من دوست دارم و
من دوست دارم و
من دوست دارم و
من دوست دارم و
من دوست دارم و
من دوست دارم و

آخه دل به تو دادم و
آخه دل به تو دادم و
آخه دل به تو دادم و
آخه دل به تو دادم و
آخه دل به تو دادم و
آخه دل به تو دادم و
آخه دل به تو دادم و

من دوست دارمو
یه بیقرارمو
کسی که نمیتونه بی تو بمونه
عشقم، بیا جلوی چشمم
آخه دل به تو دادمو
چه خوبه حالمو
تو عزیز منی
همه چیز منی
عشقم، واسه عشقت تشنم

________________

متن اهنگ زندگی همه همینه زانیار خسروی

بازم سال تازه حس و حال غم داده
باز امثال من و تو که مثلمون زیاده
که هرروزمون هنوز عین دیروزه
همه رویاهامون تو گذشت زمان می سوزه
همه بهم میگن میری از دست
همه فرصتاتو میدی از دست
ولی شایدم تقصیر من نیست
چون رو به هر راهی میرم به روم بسته ست
یه وقتایی یادم میره الان کجام
حس میکنم پاهام از زمین جدان
ساعتها به یه نقطه خیره میشم
تموم رنگای روشن رنگ تیره میشن
دیگه یادم میره لبخند بزنم
باورم نمیشه که این آدم منم
که تنها و ناراحت و ناامیدم
کاش خواب بودم این روزا رو نمی دیدم

بعضی وقتا برای آروم شدن چشمامو می بندم
چشمامو می بندم
بعضی وقتا به سقف خیره میشم بدون دلیل می خندم
بدون دلیل می خندم
یه روزایی پا میشم از خواب با یه دلهره
با یه دلهره
حس می کنم تمام دنیا از دستم دلخوره
از دستم دلخوره

همش توی خونت تو بگیر بشین ببین
ثانیه ها دارن حروم میشن 
گم میشن این روزای لعنتی
ولی به چه قیمتی
دلت می خواد زندگیتو کسی نبینه
این روزا زندگی همه همینه
زل زدن به دیوار موسیقی و گیتار
سیگار بعد چایی و چایی بعد سیگار
حوصله حرفای خودتم نداری
میخوای آروم باشی ولی نمیشه که نباری
هر روز و هر شب و هر دقیقه
فقط اشکاته که باهات رفیقه
کسی حال این روزاتو نمی فهمه
از خودت می پرسی که چرا اینه 
سهم من از این دنیای سرد و بی رحم
که اینجوری زندگی کنم و بعد بمیرم

بعضی وقتا برای آروم شدن چشمامو می بندم
چشمامو می بندم
بعضی وقتا به سقف خیره میشم بدون دلیل می خندم
بدون دلیل می خندم
یه روزایی پا میشم از خواب با یه دلهره
با یه دلهره
حس می کنم تمام دنیا از دستم دلخوره
از دستم دلخوره

_____________

  • ۹۴/۰۲/۰۷
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی