دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوراهی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوراهی

دانلود آهنگ دوراهی میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ دوراهی میثم ابراهیمی

Download New Music Meysam Ebrahimi – Dorahi

دانلود آهنگ دوراهی میثم ابراهیمی با کیفیت ۳۲۰

Meysam Ebrahimi – Dorahi

.

دانلود آهنگ دوراهی میثم ابراهیمی با کیفیت ۱۲۸

Meysam Ebrahimi – Dorahi

.

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی دو راهی
یه بار دیگه بازم انگاری ناچاره دلم
چه غمی تو دلمه طفلک بیچاره دلم
یه دفه دیگه باید با کوچه هم خونه بشم
باید عقلمو بدم دست تو دیوونه بشم
من دائم تو دو راهیم شاید من اشتباهیم
تو قلبم خونه ی غمه انگار غم وصله قلبمه
من دارم کم میارمو عشقو تنها میذارم
این مردم کارشون شده میشکنن قلب آدمو
شعر آهنگ جدید میثم ابراهیمی دو راهی
یه دفه دیگه مثه همیشه میشه همه چی
یه جا میلنگه چرا درست نمیشه همه چی
روی پیشونیم نوشته تو باید تنها بشی
تورو تنها میذاره همون که عاشقشی
من دائم تو دو راهیم شاید من اشتباهیم
تو قلبم خونه ی غمه انگار غم وصله قلبمه
من دارم کم میارمو عشقو تنها میذارم
این مردم کارشون شده میشکنن قلب آدمو
یه بار دیگه بازم انگاری ناچاره دلم چه غمی تو دلمه طفلک بیچاره دلم
یه دفه دیگه باید با کوچه هم خونه بشم باید عقلمو بدم دست تو دیوونه بشم
من دائم تو دو راهیم شاید من اشتباهیم تو قلبم خونه ی غمه انگار غم وصله قلبمه
من دارم کم میارمو عشقو تنها میذارم این مردم کارشون شده میشکنن قلب آدمو

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوراهی

  • ۹۳/۱۱/۲۲
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی