دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شاد قیصر به نام مریم

دانلود آهنگ قیصر به نام مریم

دانلود آهنگ قیصر به نام مریم

دانلود آهنگ مریم قیصر

Download Music Gheysar – Maryam

دانلود آهنگ مریم قیصر با کیفیت ۱۲۸

Gheysar – Maryam

.

متن آهنگ قیصر به نام مریم

 قسم به اون خدایی که چشماتو آفریده
هنوز چشام مثل چشمات ستاره ای ندیده
قسم به اون خدایی که قلبمو زیر و رو کرد
چشمام تا تو رو دیده عشقتو آرزو کرد
نگاه کن تو چشام مریم
عزیز رویاهام مریم
پس کی مال من میشی
من تو رو می خوام مریم
نگاه کن تو چشام مریم
عزیز رویاهام مریم
پس کی مال من میشی
من تو رو می خوام مریم
قسم به صورت ماه تو بدجوری بیقرارم
بدون فقط تو رو می خواد این دل پاره پارم
قسم به اون خدایی که تو رو نشون من داد
دلم به جز تو و عشقت هیچکسی رو نمی خواد
نگاه کن تو چشام مریم
نگاه کن تو چشام مریم
عزیز رویاهام مریم
پس کی مال من میشی
من تو رو می خوام مریم
نگاه کن تو چشام مریم
عزیز رویاهام مریم
پس کی مال من میشی
من تو رو می خوام مریم
من تو رو می خوام مریم
من تو رو می خوام مریم
من تو رو می خوام مریم
من تو رو می خوام مریم
من تو رو می خوام مریم
قسم به صورت ماه تو بدجوری بی قرارم
بدون فقط تو رو می خواد این دل پاره پارم
قسم به اون خدایی که تو رو نشون من داد
دلم به جز تو و عشقت هیچکسی رو نمی خواد
نگاه کن تو چشام مریم
عزیز رویاهام مریم
پس کی مال من میشی
من تو رو می خوام مریم

دانلود آهنگ قیصر به نام مریم

  • ۹۳/۱۱/۱۱
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۶)

از مال آرتین شاهوریان خیلی بهتره
والا. دمت گرم
😍😍😍😍
اصلا خوب نبود قیصر جان
خوب بود ممنون
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بووووووووووووووووود
مممنوووووووووووووون قیصر

بسیار بسیار عالی:*

بووووووووووووووووووووووس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی