دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پویان و یاسین ترکی با نام باور نمیکنم

دانلود آهنگ پویان و یاسین ترکی با نام باور نمیکنم

دانلود-آهنگ-باور-نمیکنم-پویان-و-یاسین-ترکی

دانلود آهنگ باور نمیکنم پویان و یاسین ترکی

Download New Music Pouyan Ft Yasin Torki – Bavar Nemikonam

دانلود آهنگ باور نمیکنم پویان و یاسین ترکی با کیفیت ۳۲۰

Pouyan Ft Yasin Torki – Bavar Nemikonam

.

دانلود آهنگ باور نمیکنم پویان و یاسین ترکی با کیفیت ۱۲۸

Pouyan Ft Yasin Torki – Bavar Nemikonam

.

متن آهنگ پویان و یاسر ترکی به نام باور نمیکنم

باور نمیکنم هر لحظه توی چشمات من گم شدم هر دم هر لحظه تو دنیات

باور نمیکنم برگای پاییزو تو عشق اون هر دم باور نمیکنم

 آهنگ باور نمیکنم پویان

عاشق تو هستم دل به دلت بستم کنج دلم هرشب من به تو دل بستم

نمیدونی تنهام چشماتو میبندی توی دلم عشقه وقتی که برگردی

شعر آهنگ پویان و یاسر ترکی به نام باور نمیکنم

باور نمیکنم تنهای تنهامو تو نیستیو هر شب میون غم هامو

باور نمیکنم نیستی تو دنیامو تو لحظه رفتن نگیری دستامو

نگیری دستامو نگیری دستامو

دانلود آهنگ جدید پویان و یاسین ترکی با نام باور نمیکنم

  • ۹۳/۱۰/۳۰
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی