دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ترکی بسیار زیبای ابراهیم تاتلیس به نام ماوی ماوی با کیفیت بالا

دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس به نام ماوی ماوی

دانلود آهنگ ماوی ماوی از ابراهیم تاتلیس

Ibrahim Tatlises – mavi mavi دانلود آهنگ ماوی ماوی از ابراهیم تاتلیس

دانلود آهنگ ترکی ابراهیم تاتلیس به نام ماوی ماوی

دانلود آهنگ ترکی Ibrahim Tatlises به نام mavi mavi

Download New Music Ibrahim Tatlises – Mavi Mavi
برای دانلود اهنگ به دامه مطلب بروید…

دانلود آهنگ ماوی ماوی

.

.

دانلود اهنگ ماوی ماوی از ابراهیم تاتلیس با کیفیت ۱۲۸

Ibrahim Tatlises – Mavi Mavi

.

.

متن اهنگ ماوی ماوی از ابراهیم تاتلیس

Yıllardır bir özlemdi

انتظار یک عشق سالهاست…

Yanıp durdu bağrımda

…که پیش من روشن شد و تو آغوشم نشست

Tam ümidi kesmişken

درست وقتی که امیدم رو از دست میدادم…

Onu gördüm karşımda

…اونو (معشوقم رو) مقابلم دیدم

Mavi mavi masmavi

آبی آبی، آبی تر از آبی

Gözleri boncuk mavi

چشماش آبی صدفی

Bir gördüm aşık oldum

یه بار دیدم عاشق شدم

Şu gelen kimin yarı

اینی که میاد یار و عشق کیه

Hayat denen bu yolda

به این راهی که زندگی گفته میشه…

Yürürken adım adım

…قدم به قدم می رفتم…

Mutluluğu ararken

…(و) زمونی که خوشبختی رو می گشتم…

Birden ona rastladım

…ناگهانی با او روبرو شدم

  • ۹۳/۰۹/۱۲
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۸)

وای مرسی من عاشق اهنگهای تاتلس هستم خیلی ممنون اگه میشه اهنگاهشو برام بفرستین
هر چند سنی ندارم ولی خیلی به اهنگ های قدیمی به خصوص تاتلیس دارم ممنون
درووووووووووود خیلی خیلی عالی بود دمتون گرم
عالیه حرف نداره
تشکر عالی بود
این آهنگو خیلی دوست دارم منو همیشه  یاده عزیزه دلم عشقم نفسم اورهان عزیزم میندازه
سلام بسیار عالی بود بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
سلام لطفا اهنگ ماوی ماوی و لیلم لیل را برام بفرستبد
با تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی