دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس جدید ابراهیم تاتلیس به نام ماوی ماوی

دانلود ریمیکس اهنگ ابراهیم تاتلیس به نام ماوی ماوی

DJ MT Mavi Mavi Remix دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس ماوی ماوی

دانلود ریمیکس اهنگ ماوی ماوی ابراهیم تاتلیس

Ibrahim Tatlises – Mavi Mavi Remix

 با کیفیت ۱۲۸

Ibrahim Tatlises – Mavi Mavi Remix

________

دانلود خود آهنگ ابراهیم تاتلیس به نام ماوی ماوی

__________

متن اهنگ ماوی ماوی از ابراهیم تاتلیس

Yıllardır bir özlemdi

انتظار یک عشق سالهاست…

Yanıp durdu bağrımda

…که پیش من روشن شد و تو آغوشم نشست

Tam ümidi kesmişken

درست وقتی که امیدم رو از دست میدادم…

Onu gördüm karşımda

…اونو (معشوقم رو) مقابلم دیدم

Mavi mavi masmavi

آبی آبی، آبی تر از آبی

Gözleri boncuk mavi

چشماش آبی صدفی

Bir gördüm aşık oldum

یه بار دیدم عاشق شدم

Şu gelen kimin yarı

اینی که میاد یار و عشق کیه

Hayat denen bu yolda

به این راهی که زندگی گفته میشه…

Yürürken adım adım

…قدم به قدم می رفتم…

Mutluluğu ararken

…(و) زمونی که خوشبختی رو می گشتم…

Birden ona rastladım

…ناگهانی با او روبرو شدم

متن اهنگ ماوی ماوی از ابراهیم تاتلیس

Yıllardır bir özlemdi

انتظار یک عشق سالهاست…

Yanıp durdu bağrımda

…که پیش من روشن شد و تو آغوشم نشست

Tam ümidi kesmişken

درست وقتی که امیدم رو از دست میدادم…

Onu gördüm karşımda

…اونو (معشوقم رو) مقابلم دیدم

Mavi mavi masmavi

آبی آبی، آبی تر از آبی

Gözleri boncuk mavi

چشماش آبی صدفی

Bir gördüm aşık oldum

یه بار دیدم عاشق شدم

Şu gelen kimin yarı

اینی که میاد یار و عشق کیه

Hayat denen bu yolda

به این راهی که زندگی گفته میشه…

Yürürken adım adım

…قدم به قدم می رفتم…

Mutluluğu ararken

…(و) زمونی که خوشبختی رو می گشتم…

Birden ona rastladım

…ناگهانی با او روبرو شدم

  • ۹۳/۰۹/۰۶
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی