دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام اشکاتو پاک کن

دانلود آهنگ بهزاد پکس به نام اشکاتو پاک کن

دانلود آهنگ اشکاتو پاک کن بهزاد پکس

Behzad Pax Ashkato Pak Kon دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ اشکاتو پاک کن بهزاد پکس

دانلود آهنگ احساسی بهزاد پکس به نام اشکاتو پاک کن

Download New Music Behzad Pax – Ashkato Pak Kon

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

دانلود آهنگ بهزاد پکس به نام اشکاتو پاک کن با کیفیت ۳۲۰

Behzad Pax – Ashkato Pak Kon

دانلود آهنگ بهزاد پکس به نام اشکاتو پاک کن با کیفیت ۱۲۸

Behzad Pax – Ashkato Pak Kon

__

متن اهنگ

صدام در نمیاد گوشم کیپه فحش نده
اینجا جنگله مگه نه دورم پره دشمنه
اینکه نخوری میخورن این راسته خب
مغزم ضعف داره چیزی بگو گشنمه
داد بزن دیگه توام مثله من بریدی
دارم در گوشت میگم نپرس چرا قصه میگی
اینجا تاریکه خوب ببین خودمو خودتیم
واسه یکم روشنایی بگو چرا تز نمیدی
عکسامو بسوزونم اینجوری گرممونم میشه
با یه مهره ی سوخته دارم سر میکنم میگه
چیه تاریکه نشناختی اینجا زیرزمینه ببین
توام برو بالا رفیق منم نردبونم دیگه
تو شهر من آدماش معرفت ندارن واسه همین چیزا حوصله مشورت ندارم
اینکه بمونم یا برم همین وسط غرقم اینقدر بدبختی دارم بگم اشکتم درارم
بهزاده دیروز مرده ولی عزا نگرفته
گفتم فلانی رو ولش به خدا اگه امشب نفسم بره نیاد کسی عین خیالش نیست
سرم رو زمینه سفته پس دنباله بالشت نیست
این دیوونه کارش نیست مهر مجوز نخورده
سرشو به باد میده آخر اون زبونی که تنده
من هنرمندم مادر اینو تو میگی خوب اینجا هنر من یه اثر توبیخی شد
اشکاتو پاک کن حرفایه نگفته رو خاک کنیم بارمون سنگینه باید چمدونو ساک کنیم
برج میلادو بیخیال زیر زمین ستاره ایم یه عمریه که دیوونه رپو راک شدیم
اشکاتو پاک کن حرفایه نگفته رو خاک کنیم
بارمون سنگینه باید چمدونو ساک کنیم
برج میلادو بیخیال زیر زمین ستاره ایم
یه عمریه که دیوونه رپو راک شدیم
متن آهنگ اشکاتو پاک کن بهزاد پکس
یادته بچه بودم نذاشتی من بفهمم فقرو
همه درد داشتیم نذاشتی من بفهمم دردو
بابارو دیدی چقد زود پیر شده
نمیخوام یه روز بیام کسی بگه دیر شده
من از خونه رفتم تا دست پر بیام
پسرت خیلی وقته از این دنیا سر شده
من ساختم خودمو دیدی مرد شدم آخر
یه روزی برمیگردم واسم گریه نکن خواهر
هنوز نمردم که یه تنه میرم جلو نترس
گفتی اخم نکن داداش دیدی خندیدم آخر
راستی یه چی بگم من تنها نیستم دیگه
یه ملت باهاشن اونکه نمیکردن باور
بچگیامو یادته کسی بازیم نمیداد
اینقدر بازی کردن باهام دلم بازیم نمیخواد
راستی خیلی شکستما اینو به مادرم نگو
عشقمو میگفتم یادته اونم رفت آخرم نموند
ولی به مادرم نگو دلش میشکنه خوب
من از جایی بریدم آخر که راحتم نبود
الان بهترم خدارو شکر درد دارم یکم
اونم از گذشتمه ولی مرد دارم میشم
به اسمت قسم میام نمیذارم دیر بشه
روحم یخ زده از شبایه سرد دارم میگم
از اینجا و زیرزمین ولی میگیرم حقمو
کم نمیارم چون همیشه درد دارم ..
اشکاتو پاک کن حرفایه نگفته رو خاک کنیم بارمون سنگینه باید چمدونو ساک کنیم
برج میلادو بیخیال زیر زمین ستاره ایم یه عمریه که دیوونه رپو راک شدیم
اشکاتو پاک کن حرفایه نگفته رو خاک کنیم
بارمون سنگینه باید چمدونو ساک کنیم
برج میلادو بیخیال زیر زمین ستاره ایم
یه عمریه که دیوونه رپو راک شدیم
اگه کسی رو دوست نداری دوست نداشته باش فحش نده
حرفای بهترم میشه زد اگه کسی هول نشه
اینقد بد نیستیم بدی رو اون ذهنه تو میسازه
مغز من ضعف داره چیزی بگو گشنشه
خیلی حرفارم نزدما ولی بعدا میگم

  • ۹۳/۰۸/۳۰
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی