دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام شدیدا

دانلود آهنگ شدیدا احمد سعیدی

درخواستی

Ahmad Saeedi Shadidan دانلود آهنگ شدیدا احمد سعیدی

دانلود آهنگ بسیار زیبایی احمد سعیدی به نام شدیدا

Download New Musicc Ahmad Saeedi – Shadidan

برای دانلود موزیک ویدیو جدید به دامه مطلب بروید…

دانلود آهنگ شدیدا


دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام شدیدا با کیفیت ۳۲۰

Ahmad Saeedi – Shadidan

دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام شدیدا با کیفیت ۱۲۸

Ahmad Saeedi – Shadidan


متن اهنگ احمد سعیدی به نام شدیدا

وای چه حس و حالی دارم تو رویا به تو رسیدم
نمیدونم ولی انگار تو رو دوست دارم تورو دوست دارم شدیدا
تو رو دوست دارم شدیدا
از حالا تا به همیشه
حس خوبی که به تو دارم
یه لحظه کم نمیشه
من شدیدا آرزومه تا ابد تو رو ببینم
تو چشات ستاره داری منم عاشق همینم
تو شدیدا پیش رومی حتی تو خواب و رویا
تا به تو فکر می کنم عطر تو می پیچه اینجا
♫♫♫
یه جورایی نمیتونم تو رو رو چشام نذارم
نمیشه بدون عشقت لحظه ای دوم بیارم
تو تمام زندگیمی کسی خوبی تو نداره
چشامو رو هم میزارم تا ببینمت دوباره
من شدیدا آرزومه تا ابد تو رو ببینم
تو چشات ستاره داری منم عاشق همینم
تو شدیدا پیش رومی حتی تو خواب و رویا
تا به تو فکر می کنم عطر تو می پیچه اینجا
متن آهنگ احمد سعیدی به نام شدیدا
وای چه حس و حالی دارم تو رویا به تو رسیدم
نمیدونم ولی انگار تو رو دوست دارم تورو دوست دارم شدیدا
تو رو دوست دارم شدیدا
از حالا تا به همیشه
حس خوبی که به تو دارم
یه لحظه کم نمیشه
من شدیدا آرزومه تا ابد تو رو ببینم
تو چشات ستاره داری منم عاشق همینم
تو شدیدا پیش رومی حتی تو خواب و رویا
تا به تو فکر می کنم عطر تو می پیچه اینجا

  • ۹۳/۰۸/۱۶
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی