دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام فقط با لینک مستقیم

دانلود آهنگ علی مولایی به نام فقط

دانلود آهنگ فقط علی مولایی

Ali دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام فقط

دانلود آهنگ غمگین علی مولایی به نام فقط

Download New Music Ali Molaei – Faghat

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

علی مولایی به نام فقط

_________

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Molaei – Faghat

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Molaei – Faghat

____________

متن اهنگ علی مولایی به نام فقط

تو وقتی نبودی حواسم نبود به پروانه هایی که رد می شدن
به گلدون تشنه به ماهی تنگ به روزای خوبی که بد می شدن
نبودی هم آغوش شب بودم و تموم تنم بوی غم می گرفت
بدون تو اصلا دلم خوش نبود تموم غروبا دلم می گرفت
کنار منی خوبه حالم فقط می ترسم که دنیات و غمگین کنم
من عادت ندارم به این حال خوب باید شاد بودن رو تمرین کنم
متن آهنگ جدید علی مولایی با نام فقط
کنارم می مونی تو این راه سخت هر جا نشستم بلندم کنی
تو می خوای رفیقم کنی با خودم جلو آیینه سر بلندم کنی
نمی خوام که این فرصت تازه رو به این سادگی از دست بدم
تو عشق و به من هدیه دادی منم نمی خوام که این هدیه رو پس بدم
مثل اون پرندم که قانع شده که باید عمرش رو تو قفس سر کنه
حالا که درای قفس وا شدن می ترسه رهایی رو باور کنه
کنار منی خوبه حالم فقط می ترسم که دنیات و غمگین کنم
من عادت ندارم به این حال خوب باید شاد بودن رو تمرین کنم

  • ۹۳/۰۷/۲۵
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی