دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید کامیار به نام عاشق میمونم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ کامیار به نام عاشق میمونم

دانلود آهنگ عاشق میمونم کامیار 

Kamyar دانلود آهنگ عاشق میمونم کامیرا

دانلود آهنگ جدید کامیار به نام عاشق میمونم

Download New Music Kamyar – Ashegh Mimoonam

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید

دانلود آهنگ عاشق میمونم

_____________

دانلود آهنگ عاشق میمونم کامیار  با کیفیت ۳۲۰

Kamyar – Ashegh Mimoonam

دانلود آهنگ عاشق میمونم کامیار  با کیفیت ۱۲۸

Kamyar – Ashegh Mimoonam

_______________

متن آهنگ عاشق میمونم کامیار 

هر جا باشی دنبالت میگرده چشمایه من میدونی عشقت شده تمومه دنیایه من
عاشق شدم میخوام که تو باشی بدجوری بسته شدی به نفسم
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
متن آهنگ عاشق میمونم کامیار
صاف و سادست اما فوق العادست دنیایه تو تو جونه منی تنها نذار این دیوونه رو
عشقمو بردار تو قلب نگه دار اگه تو دوسم داری به روت بیار
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

  • ۹۳/۰۷/۲۵
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی