دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام بی تاب آب با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مجید رستمی به نام بی تاب آب

دانلود آهنگ بی تاب آب مجید رستمی

Majid Rostami Bi Tabe Ab دانلود آهنگ بی تاب آب مجید رستمی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام بی تاب آب

Download New Music Majid Rostami – Bi Tabe Ab

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

دانلود آهنگ بی تاب آب

_____________

دانلود آهنگ بی تاب آب مجید رستمی با کیفیت ۳۲۰

Majid Rostami – Bi Tabe Ab

دانلود آهنگ بی تاب آب مجید رستمی با کیفیت ۱۲۸

Majid Rostami – Bi Tabe Ab

___________

متن اهنگ بی تاب آب مجید رستمی

ببار ای بارون ببار
پریشونه دل ِ یار
افتاده دلشوره ای
به چشم خواب و بیدار
سقا نیومد ، سقا نیومد
گرد و غباری به پا
شده میونه نخل ها
می ترسم افتاده باشه
تشنه پای دریا
سقا نیومد ، سقانیومد
نگار من
حسینو بی جواب نذار
سردار من
اشک ربابو در نیار
قرار من
ذینبو بی قرار نذار
عباس من
رویای من
بلند شو آبروی من
مهلای من
بلند شو آرزوی من
دریای من
بلندشو ای دریای من
عباس من
متن اهنگ مجید رستمی به نام بی تاب آب
چشمای غرق ِ به خون
دستات افتاده بی جون
من نمیتونم برم
تو میگی پیشم نمون
وای از دل من
وای از دل ِ من
گرد و غباری به پا
شده میونه نخل ها
می ترسم افتاده باشه
تشنه پای دریا
سقا نیومد ، سقانیومد
نگار من
حسینو بی جواب نذار
سردار من
اشک ربابو در نیار
قرار من
ذینبو بی قرار نذار
عباس من
رویای من
بلند شو آبروی من
مهلای من
بلند شو آرزوی من
دریای من
بلندشو ای دریای من
عباس من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی