دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید فلاح پور به نام بارون احساس با کیفیت بالا

دانلود آهنگ مجید فلاح پور به نام بارون احساس

دانلود آهنگ بارون احساس مجید فلاح پور

Majid دانلود آهنگ بارون احساس مجید فلاح پور

دانلود آهنگ جدید مجید فلاح پور به نام بارون احساس

Download New Music  Majid Falahpour – Baroone Ehsas

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

بارون احساس مجید فلاح پور

_____________

دانلود آهنگ بارون احساس مجید فلاح پور با کیفیت ۳۲۰

 Majid Falahpour – Baroone Ehsas

دانلود آهنگ بارون احساس مجید فلاح پور با کیفیت ۱۲۸

 Majid Falahpour – Baroone Ehsas

______________

متن اهنگ بارون احساس مجید فلاح پور

یه احساس عجیبی دارم اینروزا که میخوام بیشتر از این عاشقت باشم
میدونم پای من عمرت هدر رفت ممنونم گذاشتی لایقت باشم
یه احساس عجیبی وقتی میگیری دوتا دستامو میذاری تو دستات
ببین آشفته میشم وقتی میفهمم یه حرفای نگفته مونده تو چشمات
قفس میمونه این دنیا اگه قلب ازم دوره
نگاه بارون احساس که تنهاییمو میشوره
میونه این همه دیوار اگه باشی من آزادم
بخندی با تو میخندم از اینکه هستی دلشادم
دلشادم دلشادم دلشادم
متن آهنگ بارون احساس مجید فلاح پور
تو با چشمایه آرومت منو از من جدا کردی
شدم دیوونه وقتیکه بار اول نگام کردی
تو با لبخند شیرینت بهم آرامشی دادی
که تو بند قفس حتی پرم از حس آزادی
قفس میمونه این دنیا اگه قلب ازم دوره
نگاه بارون احساس که تنهاییمو میشوره
میونه این همه دیوار اگه باشی من آزادم
بخندی با تو میخندم از اینکه هستی دلشادم
دلشادم دلشادم دلشادم

  • ۹۳/۰۷/۲۵
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی