دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام طلاق با لینک مستقیم

دانلود آهنگ امید ساربانی به نام طلاق

دانلود آهنگ طلاق از امید ساربانی

Omid Sarebani Talagh دانلود آهنگ طلاق امید ساربانی

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام طلاق

Download New Music Omid Sarebani – Talagh

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

دانلود آهنگ طلاق

.

.

دانلود آهنگ طلاق از امید ساربانی با کیفت ۳۲۰

Omid Sarebani – Talagh
&
دانلود آهنگ طلاق از امید ساربانی با کیفت ۱۲۸

Omid Sarebani – Talagh
_______

متن اهنگ طلاق از امید ساربانی

نه من دست بلند کرده بودم توو رووش نه نازک تر از گل شنیده ازم
یه چند ماهیه از خودش دوره و یه چند ماهی میشه بریده ازم
نه کج رفته بودم بگه دودیه نه هیزم بتونم که پستی کنم
رفیقی ندارم بپرسین ازش که این خونه رو خرج مستی کنم
ببین من واسه سقف این زندگی
زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمینو زمانم بدوزی به هم
طلاقت نمیدم نمیدم بفهم
ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمینو زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم نمیدم بفهم
متن آهنگ طلاق امید ساربانی
وکیلش یکم نادرست پیش شه
میخوان پای هم عشقمو پس بدم
کسی دیده که پای پرونده ای
وکیلو موکل به هم دست بدن
طلاقش نمیدم اگه روبروم
تو چشمام از عشقم شکایت کنه
یا دست وکیلش رو با حس عشق
بگیره تو دستش خیانت کنه
ببین من واسه سقف این زندگی
زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمینو زمانم بدوزی به هم
طلاقت نمیدم نمیدم بفهم
ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمینو زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی