دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ خاطره انگیز معین به نام دلم تنگته با لینک مستقیم

دانلود آهنگ معین به نام دلم تنگته

دانلود آهنگ دلم تنگته از معین

Moein Delam Tangete دانلود آهنگ دلم تنگته معین

دانلود آهنگ جدید معین به نام دلم تنگته

Download New Music Moein – Delam Tangete

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

دلم تنگته معین

.

.

دانلود آهنگ دلم تنگته از معین با کیفت ۱۲۸

Moein – Delam Tangete

&
دانلود آهنگ دلم تنگته از معین با کیفت ۳۲

Moein – Delam Tangete
_______

متن اهنگ دلم تنگته از معین

با حس عجیبی، با حال غریبی، دلم تنگته

پر از عشق و عادت، بدون حسادت، دلم تنگته

گله بی گلایه، بدون کنایه، دلم تنگته

پر از فکر رنگی، یه جور قشنگی، دلم تنگته

تو جایی که هیشکی واس هیشکی نیست و همه دل پریشن

دلم تنگ تنگه واس خاطراتت که کهنه نمیشن

دلم تنگ تنگه برای یه لحظه کنار تو بودن

یه شب شد هزار شب که خاموش و خوابن چراغای روشن

من دل شکسته، با این فکر خسته، دلم تنگته

با چشمای نمناک، تر و ابری و پاک، دلم تنگته

ببین که چه ساده، بدون اراده، دلم تنگته

مث این ترانه، چقد عاشقانه، دلم تنگته

دلم تنگته

یه شب شد هزار شب که دل غنچه ی ماه قرار بوده واشه

تو نیستی که دنیا به سازم نرقصه، به کامم نباشه

چقد منتظر شم که شاید از این عشق سراغی بگیری

کجا کِی کدوم روز، منو با تمام دلت میپذیری

من دل شکسته با این فکر خسته دلم تنگته

با چشمای نمناک، تر و ابری و پاک دلم تنگته

ببین که چه ساده، بدون اراده، دلم تنگته

مث این ترانه، چقد عاشقانه، دلم تنگته..دلم تنگته

نظرات (۱)

سلام و خسته نباشید...
وبلاگ خوبی دارید.امیدوارم در کارتون موفق باشید...
اگه مایل بودید می تونیم تبادل هم داشته باشیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی