دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام خودم خواستم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ شهیاد به نام خودم خواستم

دانلود آهنگ خودم خواستم از شهیاد

Shahyad Khodam Khastam دانلود آهنگ خودم خواستم شهیاد

دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام خودم خواستم

Download New Music Shahyad – Khodam Khastam

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

خودم خواستم شهیاد

.

.

دانلود آهنگ خودم خواستم از شهیاد با کیفت ۳۲۰

Shahyad – Khodam Khastam
&
دانلود آهنگ خودم خواستم از شهیاد با کیفت ۱۲۸

Shahyad – Khodam Khastam
_______

متن اهنگ خودم خواستم از شهیاد

نگاه کن کنارت دلم میریزه میره نفسم
مهم نیست که چی میشه عزیزم به تو باید برسم
چه حسی بهتر از این منم مثله تو عاشق شدمو
نه میخوام نه میتونم جدا از تو ببینم خودمو
خودم خواستم پایه عشقت بمونم
دیگه بی تو محاله نمیتونم
خودت خواستی نفسهامون یکی شه
بی اندازه دوست دارم همیشه
خودم خواستم به این حس مبتلا شم
از این بیشتر بهت وابسته باشم
خودت خواستی تو دنیام پا بذاری
همیشه تویه قلبم جاتو داری
تو قلبم جاتو داری
متن آهنگ خودم خواستم شهیاد
دوست دارم یه عالم کنارت خوبه حالم تا تورو دارم غمی نیست
چقد عاشق شدیم زود توام خواستت همین بود اینکه احساس کمی نیست
خودم خواستم پایه عشقت بمونم
دیگه بی تو محاله نمیتونم
خودت خواستی نفسهامون یکی شه
بی اندازه دوست دارم همیشه
نگاه کن کنارت دلم میریزه میره نفسم
مهم نیست که چی میشه عزیزم به تو باید برسم
چه حسی بهتر از این منم مثله تو عاشق شدمو
نه میخوام نه میتونم جدا از تو ببینم خودمو
خودم خواستم پایه عشقت بمونم
دیگه بی تو محاله نمیتونم
خودت خواستی نفسهامون یکی شه
بی اندازه دوست دارم همیشه
خودم خواستم به این حس مبتلا شم
از این بیشتر بهت وابسته باشم
خودت خواستی تو دنیام پا بذاری
همیشه تویه قلبم جاتو داری
تو قلبم جاتو داری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی