دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود اهنگ جدید سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم با لینک مستقیم

دانلود اهنگ سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم

دانلود اهنگ من بی دلیل خوشحالم از سعید مدرس

Saeed دانلود اهنگ جدید سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم

دانلود اهنگ جدید سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم

Download New Music Saeed Modarres – Man Bidalil Khoshhalam

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

جدید سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم

.

.

دانلود آهنگ من بی دلیل خوشحالم از سعید مدرس با کیفت ۳۲۰

Saeed Modarres – Man Bidalil Khoshhalam
&
دانلود آهنگ من بی دلیل خوشحالم از سعید مدرس با کیفت ۱۲۸

Saeed Modarres – Man Bidalil Khoshhalam
_______

متن اهنگ من بی دلیل خوشحالم از سعید مدرس

زندگی موج میزنه هر روز تویه قلب سیاهه این فنجون
من همه زندگی رو مینوشم بعدش از خونه میزنم بیرون
یکی تویه وجود من میگه از خستگی دست بردار
دیگه هیچ علتی نمیتونه منو ناراحتم کنه انگار
من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم
آره من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم
آهنگ جدید سعید مدرس من بی دلیل خوشحالم
چترمو برمیدارم میرم داره بارون شدیدتر میشه
فکرای تازه تویه ذهن من مثه یه شمع شعله ور میشه
هیچ دوستی نمیبینم شهر بی حوصله همه سردن
چرا از حرفای بی منطق واسه یه لحظه بر نمیگردن
ولی من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم
ولی من بی دلیل خوشحالم چونکه عشق داره میاد دنبالم
آره من بی دلیل خوشحالم چونکه عشق داره میاد دنبالم
آره من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی