دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید میلاد باران به نام دیوونه با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک ویدیو میلاد باران به نام دیوونه

دانلود موزیک ویدیو دیوونه از میلاد باران

Milad Baran Divooneh Var دانلود موزیک ویدیو دیوونه از میلاد باران

دانلود موزیک ویدیو جدید میلاد باران به نام دیوونه

Download New Video Milaaran – Divooneh Var

برای دانلود اهنگ به دامه مطلب بروید…

دانلود موزیک ویدیو دیوونه

.

.

دانلود موزیک ویدئو دیوونه از میلاد باران با کیفیت Full HD

Milaaran – Divooneh Var Full HDd B

&

دانلود موزیک ویدئو دیوونه از میلاد باران با کیفیت HD

Milad Baran – Divooneh Var  HD

&

دانلود موزیک ویدئو دیوونه از میلاد باران با کیفیت HQ

Milad Baran – Divooneh Var HQ

.

.

.

_________________

دانلود اهنگ دیوونه از میلاد باران

______________________

متن آهنگ دیوونه وار میلاد باران
حالم عجیبه وقتایی که من با تو تنهام رو ابرام
حالم عجیبه وقتی که میگیرم دستاتو تو دستام
تو روبرومی تو اینجایی باورم نمیشه
آروم نمیشم میدونم آخرش این چشما منو میکشه
دیوونه وار تورو دوست دارم
تمومه حسمو میذارم
دنیا تو دستام جا میشه وقتی هستی کنارم
دیوونه وار تورو دوست دارم
تمومه حسمو میذارم
دنیا تو دستام جا میشه وقتی هستی کنارم
تکست آهنگ دیوونه وار میلاد باران
اولین باره چیزی نمونده که من کم کم عاشق شم
دوست دارم امشب تو رو با تمومه وجودم ببوسم
اولین باره به معنای واقعی خوشحالم
غمگینم باشم وقتایی که تو پیشم هستی من بیخیالم
دیوونه وار تورو دوست دارم
تمومه حسمو میذارم
دنیا تو دستام جا میشه وقتی هستی کنارم
دیوونه وار تورو دوست دارم
تمومه حسمو میذارم
دنیا تو دستام جا میشه وقتی هستی کنارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی