دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ خاطره انگیز منصور به نام قایق کاغذی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود آهنگ منصور به نام قایق کاغذی

دانلود آهنگ قایق کاغذی از منصور

Mansour Ghayeghe Kaghazi دانلود آهنگ قایق کاغذی از منصور

دانلود آهنگ جدید منصور به نام قایق کاغذی

Download New Music Mansour – Ghayeghe Kaghazi

برای دانلود اهنگ به دامه مطلب بروید…

قایق کاغذی از منصور

.

.

دانلود آهنگ قایق کاغذی از منصور با کیفیت بالا ۳۲۰

Mansour – Ghayeghe Kaghazi

&

دانلود آهنگ قایق کاغذی از منصور با کیفیت متوسط ۱۲۸

Mansour – Ghayeghe Kaghazi

.

.

متن اهنگ قایق کاغذی از منصور

قایق کاغذی رو آب داره میره
من نگاهش میکنم و گریه‏م میگیره
قایق کاغذی میرهو میدونم
که برای گریه کردن دیگه دیره
برای گریه کردن دیگهدیره

زندگیم کتابِ مثنوی نبوده
من از اون روزی که دنیا روشناختم
زندگیم یه تیکه کاغذ پاره بوده
که ازش یه قایق کاغذی ساختم
ازش یهقایق کاغذی ساختم
کی برام مونده که با دستِ محبت
روی سینه‏ام بفشارد عشق وشادی
چی برام مونده به جز اشکِ ندامت
که به چشمِ خشکِ من تو هدیهدادی

شکلِ مهتاب توی خاطره اسیره
دلم از دیدنِ نیلوفر میگیره
عکسِخوبِ کودکی کنارِ برکه
زُل زده به قایق و با اون میمیره
جاده تنها اونورِبرکه نشسته
باز نگاهش به منه، این منِ خسته
قصّهء مسافر و قصّهءرفتن
قصّهء تلخِ منه در خود شکسته
کی برام مونده که با دستِ محبت
رویسینه‏ام بفشارد عشق و شادی
چی برام مونده به جز اشکِ ندامت
که به چشمِ خشکِمن تو هدیه دادی

قایق کاغذی رو آب داره میره
من نگاهش میکنم گریه‏ممیگیره
قایق کاغذی میره و میدونم
که برای گریه کردن دیگه دیره
برای گریهکردن دیگه دیره

زندگیم کتابِ مثنوی نبوده
من از اون روزی که دنیا روشناختم
زندگیم یه تیکه کاغذ پاره بوده
که ازش یه قایق کاغذی ساختم
ازش یهقایق کاغذی ساختم
کی برام مونده که با دستِ محبت
روی سینه‏ام بفشارد عشق وشادی
چی برام مونده به جز اشکِ ندامت
که به چشمِ خشکِ من تو هدیهدادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی