دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام حسرت با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود آهنگ احمد صفایی به نام حسرت

دانلود آهنگ حسرت از احمد صفایی

Ahmad Safaei Hasrat دانلود آهنگ حسرت از احمد صفایی

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام حسرت

Download New Music Ahmad Safaei – Hasrat

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ حسرت

.

.

دانلود آهنگ حسرت از احمد صفایی با کیفیت بالا ۳۲۰

Ahmad Safaei – Hasrat

&

دانلود آهنگ حسرت از احمد صفایی با کیفیت متوسط ۱۲۸

Ahmad Safaei – Hasrat

.

.

متن اهنگ حسرت از احمد صفایی

چقد به سمت نگات پل زدم
چقد تو دست رد بهم زدی
چقد میخواستم از ته دلت
یه بار تو باهام حرف میزدی
نشد که تویه تقدیرم
پر از حضوره تو باشه
هر جا که اسم تو بیاد
کنارش اسم من باشه
قدم قدم به سمت پرتگاه میرم
رقم زدی که دستاتو نگیرم
یه طوری عاشقت شدم که میدونن همه
سقوطم از چشای تو دلیل مرگمه
قدم قدم به سمت پرتگاه میرم رقم زدی که دستاتو نگیرم
یه طوری عاشقت شدم که میدونن همه سقوطم از چشای تو دلیل مرگمه
تکست آهنگ حسرت احمد صفایی
مرور خاطراته من تهش یه تصویر از توئه
نشد که سهم من بشی
تموم تقصیر از توئه
نمیشم خسته از صدات
نگاهم محو خندته
هزاربارم ببینمت
تمومه روزام حسرته
قدم قدم به سمت پرتگاه میرم
رقم زدی که دستاتو نگیرم
یه طوری عاشقت شدم که میدونن همه
سقوطم از چشای تو دلیل مرگمه
قدم قدم به سمت پرتگاه میرم رقم زدی که دستاتو نگیرم
یه طوری عاشقت شدم که میدونن همه سقوطم از چشای تو دلیل مرگمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی