دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام با لینک مستیم و کیفیت بالا

دانلود آهنگ سعید کرمانی به نام دارم میام

دانلود آهنگ دارم میام از سعید کرمانی

Saeed Kermani Daram Miam دانلود آهنگ دارم میام از سعید کرمانی

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام

Download New Music  Saeed Kermani – Daram Miam

برای دانلود آهنگ  به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ دارم میام

.

.

.

دانلود آهنگ دارم میام از سعید کرمانی با کیفیت بالا ۳۲۰

 Saeed Kermani – Daram Miam

&

دانلود آهنگ دارم میام از سعید کرمانی با کیفیت متوسط ۱۲۸

 Saeed Kermani – Daram Miam

.

.

متن اهنگ دارم میام از سعید کرمانی

دارم میام
چشماتو ازم نگیر ، غماتو بروم نیاری
می دونم گوشه ی قلبت جز من هیچکسو نداری
تو یه حس موندگاری ، مثه بارون روی بیشه
مثه من که دیگه جز تو ، عاشق کسی نمیشه
دارم میام
اینو خواهش بکنم ، بزار دوسست دارم رو ثابت بکنم
دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بغلم بگیرمت

من واسه هیشکی غیر تو

حسمو رو نمی کنم
جز عطر پیرهن تو من ، عطری رو بو نمی کنم

من واسه ی داشتن تو ، تموم دنیامو می دم
چون توی رنگ اون چشات ، تموم رویامو دیدم

دارم میام
اینو خواهش بکنم ، بزار دوسست دارم رو ثابت بکنم
دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بغلم بگیرمت

__________

بیوگرافی سعید کرمانی
تحصیلات:کاردانی پیوسته ی رشته ی موسیقی
محل تولد: تهران
تاریخ تولد: ۱۳۶۴
سعید کرمانی حدود۱۱سال است که در موسیقی فعالیت داره و کار موسیقی رو با نواختن ویلون آغاز کرد. از سال ۸۰ شروع به خواندن و اولین ترک های او با بهزاد فاشیست بود و معروف ترین ترک او که باعث مطرح شدن او شد ، آهنگ دیگه نمی خوامت بود که در سال ۸۲ خوانده شد.
مدتی بعد سعید کرمانی با علی شمس به کار خوانندگی ادمه داد که موزیک ویدیوی دیگه نمی خوامت رو با علی شمس کار کرد.
سعید کرمانی بعد از مدتی تصمیم گرفت ۶&8 کار کند.اولین ترک های ۶&8 خود رو با مهدی صفرتایم خواند اهنگ اشوم فشن بهترین این آهنگ ها بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی